Overzicht

Geen water? Wij brengen u direct op de hoogte

Onderzoek

Komt er geen water uit uw kraan en weet u niet wat er aan de hand is? Vanaf nu is dat verleden tijd. Met onze nieuwe service brengen wij u voortaan 24/7 direct op de hoogte via een sms’je en een e-mail bij storingen en geplande werkzaamheden.

Hoe werkt deze nieuwe service? 

U hoeft zich niet aan te melden voor deze nieuwe service. Als uw 06-nummer of uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u bij storingen en geplande werkzaamheden voortaan 24/7 een bericht van ons. Wij brengen u op de hoogte van de storing, hoelang het naar verwachting zal duren en wanneer deze is verholpen. 

Via www.pwn.nl/gegevenswijzigen kunt u uw gegevens controleren en uw voorkeuren aangeven. Het gebruik van de persoonsgegevens is in lijn met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).  

Waarom deze nieuwe service?

Uit klanttevredenheidsonderzoek is gebleken dat 63% procent van onze klanten begrip heeft voor storingen of geplande werkzaamheden, maar dat zij wel snel en juist geïnformeerd willen worden. Deze nieuwe service voorziet daarin. PWN is het eerste drinkwaterbedrijf in Nederland dat deze service volledig geautomatiseerd aanbiedt.