Wachtwoord wijzigen

Als u een SMS heeft ontvangen dat uw PWN wachtwoord verloopt dan moet u deze wijzigen. U doet dit door te navigeren naar https://passwordreset.microsoftonline.com. Doorloop de schermen en maak gebruik van uw PWN e-mailadres. Heeft u problemen met het wijzigen van uw wachtwoord neem dan contact op met de Fujitsu Helpdesk op 023 541 3737. Deze kan u verder helpen.        


Meestgestelde vragen

  1. Ik heb geen toegang tot de Azure Virtual Desktop maar wil dit wel, wat moet ik doen?
    Neem contact op met uw opdrachtgever bij PWN. Indien nodig kan deze toegang voor u aanvragen.  
  2. Ik heb wel toeganggegevens gekregen maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.
    Navigeer naar https://passwordreset.microsoftonline.com. Doorloop de schermen en maak gebruik van uw PWN e-mailadres. Heeft u problemen met het wijzigen van uw wachtwoord neem dan contact op met de Fujitsu Helpdesk op 023 541 3737. Deze kan u verder helpen.
  3. Ik probeer in te loggen maar krijg de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is.
    Het krijgen van deze melding kan verschillende oorzaken hebben, hieronder de meest voorkomende;
  • U heeft een verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam ingevuld.
  • U probeert in te loggen met een ander account als uw persoonlijke. Uw persoonlijke account begint met de eerste vier letters van uw achternaam, dan uw voorletter en wordt afgesloten met een cijfer.
  • Uw telefoonnummer is niet bekend.
  • U bent niet (meer) actief als PWN werk- of opdrachtnemer.
  • U drukt al dan niet per ongeluk meerdere keren op 'aanmelden'. Het is van belang dat u maar één keer op aanmelden drukt.

Neemt in alle gevallen contact op met de Fujitsu Helpdesk op 023 541 3737. Deze kan u verder helpen.

  1. Als ik probeer aan te melden word ik gebeld door een telefoonnummer dat ik niet ken.
    Dit is onderdeel van de aanmeldprocedure. Neem dit gesprek aan en druk op het # op uw telefoon. De verbinding wordt automatisch verbroken en uw inlogprocedure wordt voortgezet.  
  2. Ik word niet gebeld en na een tijdje krijg de melding dat mijn inloggegevens onjuist zijn.
    Verzeker u ervan dat u bereik heeft met u mobiele telefoon. Als dit het geval is en toch kunt u niet verder, neemt u contact op met de Fujitsu Helpdesk op 023 541 3737.  
  3. Ik word twee keer achter elkaar gebeld terwijl ik de eerste keer al op # heb gedrukt, hoe kan dit?
    De eerste keer dat u aanmeldt via uw telefoon word u altijd twee keer gebeld. Het kan ook gebeuren dat u kortstondig geen bereik hebt waardoor de verificatie niet kan worden voltooid. U wordt dan nogmaals gebeld.  
  4. Zijn er kosten verbonden aan het opnemen van dit gesprek?
    Het gebruik van deze dienst in Europa is gratis. Indien er van deze dienst buiten Europa gebruik wordt gemaakt worden er kosten voor in rekening worden gebracht.
  5. Kan ik alleen met een mobiele telefoon gebruik van deze dienst?
    Nee, u kunt ook op een vast telefoonnummer worden gebeld. Let op, dit nummer moet dan wel bij PWN bekend zijn.  
  6. Ik heb mijn telefoon niet bij me, kan ik nu niet inloggen?
    Indien u uw telefoon niet bij u heeft kunnen wij helaas niet zorgen dat er ingelogd kan worden. Wegens security maatregelen moet er een verificatie plaatsvinden via de telefoon.
  7. Ik word gebeld door MFA maar probeer niet in te loggen.
    Mogelijk probeert iemand in te loggen onder uw account. Druk niet op # maar eerst op 0 en daarná op # om melding te maken hiervan bij PWN.

 

Heeft u overige vragen? Neemt u dan contact op met de Fujitsu Helpdesk op 023 541 3737. Deze kan uw vraag beantwoorden of doorsturen naar de juiste beheerpartij.