Overzicht

Wat moet ik doen als ik mijn opnamenummer kwijt ben?

Uw opnamenummer vindt u onderaan de opname herinnering die u per e-mail of op het opnamekaartje die u per post heeft ontvangen. Als u uw opnamenummer echt niet kunt vinden, dan kunt u uw watermeterstand ook online zonder opnamenummer doorgeven. Hiervoor logt u in via www.pwn.nl/inloggen en kiest u voor 'Meterstand doorgeven', het opnamenummer vult zich dan automatisch.

Als er geen opnamenummer verschijnt, is het tijdvak waarin de meterstand moet worden doorgegeven gesloten en kan de meterstand niet online worden doorgegeven. Dit kan komen omdat PWN uw meterstand inmiddels heeft geschat, u ontvangt uw drinkwaterfactuur op basis van de geschatte stand.

Toch graag uw meterstand doorgeven?
Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice.

In onderstaande hulpvideo ziet u precies hoe u uw watermeterstand online kunt doorgeven.