Veelgestelde vragen
- Aan wie moet ik de herinnering van Intrum betalen?Facturen en betalen
- Wat doe ik als ik ga scheiden en mijn ex-partner blijft in het huis wonen?Scheiden
- Hoe zet ik het contract op mijn naam als mijn partner is overleden?Overlijden
- Wat moet ik doen als ik mijn duinkaart niet heb ontvangen?Duinkaart
- Ik ben in de duinen iets kwijtgeraakt. Bewaren jullie gevonden voorwerpen?Duingebieden
- Wat is het btw-nummer en KvK-nummer van PWN?Klantenservice
- Wat zijn de mogelijkheden om te vergaderen in De Hoep?Bezoekerscentrum De Hoep
- Ik heb een aanvraag ingediend voor een nieuwe aansluiting. Kan ik mijn aanvraag digitaal bekijken en wijzigen?Anders
- Hoe geef ik een faillissement door?Faillissement
- Hoe meld ik een woning of bedrijfspand aan? Ik ben een nieuwe klant.Bedrijfspand aan- of afmelden
- Hoe bestel ik een duinkaart?Duinkaart
- Wat moet ik doen als de woning leeg staat of te koop staat?Overlijden
- Blijf ik bij betaling via automatische incasso nog mijn termijnfacturen ontvangen?Facturen en betalen
- Hoe berekent PWN de jaarlijkse drinkwaterfactuur?Facturen en betalen
- Hoe geef ik mijn watermeterstand door?Watermeterstand doorgeven , Watermeterstand doorgeven
- Wat kan ik doen als er geen water uit de kraan komt? Drinkwater , Drinkwater , Klantenservice , Klantenservice
- Hoe meld ik een pand af? Bedrijfspand aan- of afmelden , Verhuizen
- Welke capaciteit wateraansluiting heb ik nodig? Drinkwater
- Hoe pas ik onze bedrijfsnaam aan? Anders , Klantenservice , Wijzigen bedrijfsnaam
- Is inloggen op Mijn PWN noodzakelijk om mijn watermeterstand door te geven?Mijn PWN-account