Oproep
Wordt of bent u gebeld met de volgende mededeling:
‘’Goedendag, u spreekt met het waterbedrijf. Ik bel u naar aanleiding van een openstaande PWN factuur. Deze moet vandaag betaald worden, anders wordt u morgen afgesloten’’
Ga hier dan niet op in! Onze PWN medewerkers bellen u niet en u wordt ook niet afgesloten.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen.
De meest gestelde vragen op dit onderwerp
- Belastingen en tarieven in de waterketen: aan wie betaal ik wat?
- Hoe berekent PWN de jaarlijkse drinkwaterfactuur?
- Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen maar ik verwachtte deze wel?
- Wat moet ik doen als het bedrag niet klopt dat automatisch is afgeschreven?
- Wat moet ik doen als ik bericht heb ontvangen dat de automatische incasso niet gelukt is?
Verhuizen
We krijgen veel vragen over verhuizen of over een woning afmelden of aanmelden. Dit kunt u online regelen via Mijn PWN. Klik voor meer informatie over verhuizen op onderstaande button.
Gaat u verhuizen? Zo regelt u water!
Meterstand doorgeven
Dit kan via een opname order die u jaarlijks per e-mail ontvangt, maar ook via Mijn PWN. Het doorgeven van uw watermeterstand is belangrijk, omdat u dan betaalt voor uw daadwerkelijke waterverbruik. Klik voor meer informatie over het doorgeven van uw meterstand op onderstaande button.
Hoe geef ik een meterstand door?