PWN
  • Drinkwater
  • Natuur
  • Service & Contact
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
Zoeken
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
  • Drinkwater
    • Heerlijk kraanwater
    • Kwaliteit & Innovatie
    • Projecten
    • Besparingstips
  • Natuur
    • Natuurgebieden
    • Activiteiten
    • Bezoekerscentra
    • Duinkaart
    • Routes
    • Vrijwilligers
    • Toegangsregels
  • Service & Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Contactgegevens
    • Storingen en onderhoud
    • Hulpvideo's
  • Zakelijk
    • Producten
    • PWN Watertap
    • Veelgestelde vragen
  • Over PWN
    • Waar staan we voor
    • Nieuws
    • Educatie
    • Werken bij PWN
    • Rapporten en verslagen

Meest gezocht

  • Watermeterstand doorgeven
  • Woning aan- of afmelden
  • Facturen bekijken
  • Meer over hardheid van ons drinkwater
  • Bekijk hier alle veelgestelde vragen

Contactformulier

Home / Contactformulier

Contactformulier

Contactformulier

Bent u een consument of zakelijke klant?
Dit vragen wij om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Indien u bewindvoerder bent dan vragen wij u om het contactformulier voor bewindvoerders te gebruiken.

Waarover wilt u contact opnemen?
Wat is het onderwerp?

Staat uw onderwerp hier niet tussen? Wij willen u erop attenderen dat u veel PWN-zaken online kunt regelen via Mijn PWN. Een account aanmaken kost slechts 2 minuten.

Of start direct een gesprek met onze medewerkers via de chat. De chat is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw watermeterstand?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw watermeterstand?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:


Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN.

Ik wil graag een woning afmelden
Ga naar www.pwn.nl/afmelden

Ik wil graag een woning aanmelden
Ga naar www.pwn.nl/aanmelden


Lukt het niet om uw verhuizing te regelen via Mijn PWN, bel dan met onze klantenservice op 0900 40 50 700 (geen extra belkosten).

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Vul dan onderstaande gegevens in

Al uw facturen staan op www.pwn.nl/facturenbetalen.

Heeft u meer informatie nodig over uw factuur?
Raadpleeg de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:


Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

*Inhoudelijke informatie over facturen kunnen wij alleen doorgeven aan de contracthouder bij PWN. Hiervoor dient u alle velden in te vullen.

Op www.pwn.nl/facturenbetalen kunt u gemakkelijk en snel uw facturen betalen of uw betaalgegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw termijnbedrag zelf wijzigen en bepalen op welke datum in de maand uw termijnbedrag wordt afgeschreven.

Heeft u meer informatie nodig over betalen en betaalopties?
Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Op www.pwn.nl/facturenbetalen kunt u gemakkelijk en snel uw facturen betalen of uw betaalgegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw termijnbedrag zelf wijzigen en bepalen op welke datum in de maand het termijnbedrag wordt afgeschreven.

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Heeft u hulp nodig bij het inloggen, registreren of aanmaken van een Mijn PWN-account?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Heeft u hulp nodig bij het inloggen, registreren of aanmaken van een Mijn PWN-account?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Bekijk hier de antwoorden op vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Vermoedt u een drinkwater storing?
Bekijk dan de hulpvideo hieronder.


Op www.pwn.nl/storingen vindt u alle actuele storingen die bij ons bekend zijn.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

PWN verwerkt een naamswijziging als een nieuw contract. Dit kan alleen geregeld worden door de eigenaar van het bedrijf, met een officieel uittreksel uit het Handelsregister.

Vul onderstaande gegevens in.

U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN. Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 60 700 (geen extra belkosten).

Ik wil graag een bedrijfspand afmelden
Ga naar www.pwn.nl/afmelden

Ik wil graag een bedrijfspand aanmelden
Ga naar www.pwn.nl/aanmelden

 

U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN. Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 60 700 (geen extra belkosten).

Ik wil graag een bedrijfspand afmelden
Ga naar www.pwn.nl/afmelden

Ik wil graag een bedrijfspand aanmelden
Ga naar www.pwn.nl/aanmelden

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Wilt u meer informatie over onze tappunten? Kijk dan hier.

Voor het wijzigen van een afspraak voor het verwisselen van uw meter gaat u naar pwn.nl/meterwisseling.

Als het contract op de naam van uw ex partner staat of u wilt een aanpassing in uw achternaam, dan maken we voor u een nieuw contract aan in verband met privacy. Dit kunt u ook gemakkelijk en snel zelf regelen via www.pwn.nl/aanmelden.Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 50 700 (geen extra belkosten).

Dan hoeft u niets te doen.

Als uw gezinssituatie verandert, kunt u uw termijnbedrag verlagen of verhogen via Mijn PWN. Wij adviseren ongeveer €10 per persoon per maand aan te houden (op basis van een ‘normaal’ huishouden zonder zwembad/ sauna o.i.d.)

PWN verwerkt een naamswijziging als een nieuw contract. Dit kan alleen geregeld worden door een partner of een erfgenaam van de overledene, met het bewijs van overlijden. Wilt u hieronder de gegevens invoeren van de persoon die op het adres blijft wonen?

Dan hoeft u niets te doen. We wensen u veel sterkte met het verlies.

Wij adviseren om het termijnbedrag te verlagen. Ons advies is hiervoor €10 per persoon per maand hiervoor aan te houden.

Uw gegevens
Bedrijfsgegevens
Bewonergegevens
Gegevens contactpersoon
Gegevens curator
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
Uw vaste telefoonnummer moet in één van de volgende formaten ingevoerd worden: 0123456789 of 0031123456789.
Postadres
Straat en plaatsnaam worden automatisch ingevuld.
Betreft leveringsadres
Uw leveringsadres
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
De datum van faillissement is maximaal 1 jaar terug.
(cijfers in het rood niet invullen)
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
Straat en plaatsnaam worden automatisch ingevuld.

Voeg een foto van uw watermeter toe

Bewijs van faillissement toevoegen.

Upload hier het KvK uittreksel. Bij geen KVK nummer, graag telefonisch contact opnemen met 0900 40 60 700

Graag de overlijdensakte bijvoegen


Afbeeldingen moeten kleiner zijn dan 20 MB, alle overige bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods.

 

PWN stuurt u automatisch een bevestiging van het ingevulde contactformulier. In dit kader vragen wij u geen gevoelige (persoons)informatie in het contactformulier op te nemen.

  • Kolom 1
    • Heerlijk kraanwater
    • Projecten
    • Besparingstips
    • Werken bij PWN
  • Kolom 2
    • Natuurgebieden
    • Activiteiten
    • Bezoekerscentra
    • Duinkaart kopen
  • Kolom 3
    • Nieuws
    • Storingen en onderhoud
    • Watermeterstand doorgeven
    • Woning aan- of afmelden
  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Volg ons op Instagram
  • Like ons op Facebook
  • Connect via LinkedIn
PWN
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy / Security
  • Tarieven
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Puur water en natuur