Indien u bewindvoerder bent dan vragen wij u om het contactformulier voor bewindvoerders te gebruiken.
Staat uw onderwerp hier niet tussen? Wij willen u erop attenderen dat u veel PWN-zaken online kunt regelen via Mijn PWN. Een account aanmaken kost slechts 2 minuten.
Of start direct een gesprek met onze medewerkers via de chat. De chat is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.
Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw watermeterstand? Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:
Heeft u het antwoord niet gevonden? Ga dan verder met dit formulier.
U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.
Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing? Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:
Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN.
Ik wil graag een woning afmelden Ga naar www.pwn.nl/afmelden
Ik wil graag een woning aanmelden Ga naar www.pwn.nl/aanmelden
Lukt het niet om uw verhuizing te regelen via Mijn PWN, bel dan met onze klantenservice op 0900 40 50 700 (geen extra belkosten).
Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen
Heeft u het antwoord niet gevonden? Vul dan onderstaande gegevens in
Al uw facturen staan op www.pwn.nl/facturenbetalen.
Heeft u meer informatie nodig over uw factuur? Raadpleeg de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:
Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Ga dan verder met dit formulier.
*Inhoudelijke informatie over facturen kunnen wij alleen doorgeven aan de contracthouder bij PWN. Hiervoor dient u alle velden in te vullen.
Op www.pwn.nl/facturenbetalen kunt u gemakkelijk en snel uw facturen betalen of uw betaalgegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw termijnbedrag zelf wijzigen en bepalen op welke datum in de maand uw termijnbedrag wordt afgeschreven.
Heeft u meer informatie nodig over betalen en betaalopties? Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen.
Op www.pwn.nl/facturenbetalen kunt u gemakkelijk en snel uw facturen betalen of uw betaalgegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw termijnbedrag zelf wijzigen en bepalen op welke datum in de maand het termijnbedrag wordt afgeschreven.
Heeft u het antwoord niet gevonden? Ga dan verder met dit formulier
Heeft u hulp nodig bij het inloggen, registreren of aanmaken van een Mijn PWN-account? Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:
Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Ga dan verder met dit formulier
Bekijk hier de antwoorden op vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp.
Vermoedt u een drinkwater storing? Bekijk dan de hulpvideo hieronder.
Op www.pwn.nl/storingen vindt u alle actuele storingen die bij ons bekend zijn.
PWN verwerkt een naamswijziging als een nieuw contract. Dit kan alleen geregeld worden door de eigenaar van het bedrijf, met een officieel uittreksel uit het Handelsregister.
Vul onderstaande gegevens in.
Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN. Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 60 700 (geen extra belkosten).
Ik wil graag een bedrijfspand afmelden Ga naar www.pwn.nl/afmelden
Ik wil graag een bedrijfspand aanmelden Ga naar www.pwn.nl/aanmelden
Wilt u meer informatie over onze tappunten? Kijk dan hier.
Voor het wijzigen van een afspraak voor het verwisselen van uw meter gaat u naar pwn.nl/meterwisseling.
Als het contract op de naam van uw ex partner staat of u wilt een aanpassing in uw achternaam, dan maken we voor u een nieuw contract aan in verband met privacy. Dit kunt u ook gemakkelijk en snel zelf regelen via www.pwn.nl/aanmelden.Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 50 700 (geen extra belkosten).
Dan hoeft u niets te doen.
Als uw gezinssituatie verandert, kunt u uw termijnbedrag verlagen of verhogen via Mijn PWN. Wij adviseren ongeveer €10 per persoon per maand aan te houden (op basis van een ‘normaal’ huishouden zonder zwembad/ sauna o.i.d.)
Dan hoeft u niets te doen. We wensen u veel sterkte met het verlies.
Wij adviseren om het termijnbedrag te verlagen. Ons advies is hiervoor €10 per persoon per maand hiervoor aan te houden.