Overzicht

Tijdelijke sluiting klantenservice PWN

klantenservice medewerker

Van 26 maart tot en met 4 april 2024 is de klantenservice van PWN gesloten en is het niet mogelijk te bellen of te chatten. Deze tijdelijke sluiting is nodig omdat we overgaan naar een nieuw klantrelatiesysteem. Zo kunnen we ook in de toekomst een goede dienstverlening blijven geven.

Ook is Mijn PWN van 25 maart vanaf 17.00 uur tot en met 1 april 2024 niet beschikbaar. Dit betekent dat er geen wijzigingen doorgegeven en/of door PWN verwerkt kunnen worden. Denk hierbij aan het doorgeven van een watermeterstand of een verhuizing. 

Het doorgeven van storingen blijft wel mogelijk. Dit kan door te bellen naar telefoonnummer 0800 023 23 55 (gratis, 24 uur per dag bereikbaar). 

Op www.pwn.nl/storingen zijn de actuele storingen te bekijken.

We begrijpen dat het sluiten van de klantenservice en Mijn PWN een behoorlijke impact heeft. Maar deze dagen zijn nodig om de nieuwe systemen goed neer te zetten, zodat PWN ook in de toekomst goede dienstverlening kan blijven geven en er geen problemen ontstaan op het gebied van bijvoorbeeld veiligheid.