PWN
  • Drinkwater
  • Natuur
  • Service & Contact
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
Zoeken
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
  • Drinkwater
    • Heerlijk kraanwater
    • Kwaliteit & Innovatie
    • Projecten
    • Besparingstips
  • Natuur
    • Natuurgebieden
    • Activiteiten
    • Bezoekerscentra
    • Duinkaart
    • Routes
    • Vrijwilligers
    • Toegangsregels
  • Service & Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Contactgegevens
    • Storingen en onderhoud
    • Hulpvideo's
  • Zakelijk
    • Producten
    • PWN Watertap
    • Veelgestelde vragen
  • Over PWN
    • Waar staan we voor
    • Nieuws
    • Educatie
    • Werken bij PWN
    • Rapporten en verslagen

Meest gezocht

  • Watermeterstand doorgeven
  • Woning aan- of afmelden
  • Facturen bekijken
  • Meer over hardheid van ons drinkwater
  • Bekijk hier alle veelgestelde vragen

PWN Klantenpanel

Dit is de kans om uw mening te geven

Ons klantenpanel, ook voor jou!

Wie je ook bent of wat je ook doet, je bent klant van PWN. En je hebt vast ideeën over hoe wij onze dienstverlening aan jou kunnen verbeteren. Word daarom lid van ons klantenpanel en doe 4 tot 8 keer per jaar mee aan een online onderzoek over allerlei onderwerpen. We houden je op de hoogte van de resultaten van die onderzoeken en vertellen je ook wat we ermee doen. 

Denk met ons mee, geef je op voor ons klantenpanel!

Ja, ik geef mij op voor het klantpanel

Wist je dat... PWN hoofdleverancier is van jouw biertje?

Bier is niet voor niets een grote dorstlesser, het bestaat namelijk voor 90% uit water.

Wist je dat... PWN hoofdleverancier is van jouw workout?

Tijdens een workout van een uur kan je lichaam wel 1 tot 2 liter vocht verliezen. Dat vul je het beste aan door kraanwater te drinken.   

Wist je dat... PWN hoofdleverancier is van jouw ochtendritueel?

Wat is er fijner dan langzaam wakker worden onder de douche. Wist je dat er uit de gemiddelde douche 9 liter water per minuut stroomt? 

Maak je je zorgen om de toekomst van ons drinkwater?

Drinkwater uit de kraan: het lijkt zo vanzelfsprekend. Maar dat is het niet! Daarom investeert PWN in innovatieve technieken om de levering en kwaliteit van ons drinkwater veilig te stellen, voor nu en later.

Doorlopend klantonderzoek

Wist je dat… mijn.pwn.nl een 8,6 scoort op klanttevredenheid?

Hier zijn wij natuurlijk erg trots op, maar dat betekent niet dat er niets te verbeteren valt! Om onze dienstverlening te blijven verbeteren, voeren wij daarom ook op continue basis klanttevredenheidsonderzoeken uit.

Deze onderzoeken gaan bijvoorbeeld over uw contact met ons klantcontactcentrum, een bezoek van een van onze monteurs, óf over uw ervaring op de Mijn PWN omgeving (mijn.pwn.nl).

De uitkomsten van deze onderzoeken leiden tot belangrijke inzichten en verbeteringen. Ook gebruiken wij de feedback van onze klanten voor persoonlijke coaching van onze klantenservicemedewerkers.

Dit doorlopend klantonderzoek voeren wij uit samen met Totta Research B.V. Uiteraard gaan wij en Totta zorgvuldig om met privacygevoelige gegevens en handelen binnen de grenzen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Logo Totta Research

 

  • Kolom 1
    • Heerlijk kraanwater
    • Projecten
    • Besparingstips
    • Werken bij PWN
  • Kolom 2
    • Natuurgebieden
    • Activiteiten
    • Bezoekerscentra
    • Duinkaart kopen
  • Kolom 3
    • Nieuws
    • Storingen en onderhoud
    • Watermeterstand doorgeven
    • Woning aan- of afmelden
  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Volg ons op Instagram
  • Like ons op Facebook
  • Connect via LinkedIn
PWN
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Tarieven
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Puur water en natuur