Ook voor jou!
Als klant van PWN heb je vast ideeën over onze dienstverlening. Als je lid wordt van ons klantenpanel, doe je 4 tot 8 keer per jaar mee aan een online onderzoek. Dit kan over allerlei onderwerpen gaan. We houden je op de hoogte van de resultaten en vertellen je ook wat we ermee doen.
Denk met ons mee, geef je op voor ons klantenpanel!
Doorlopend klantonderzoek
Wist je dat… mijn.pwn.nl een 8,6 scoort op klanttevredenheid?
Hier zijn wij erg trots op, maar het kan altijd beter! Daarom voeren wij continu klanttevredenheidsonderzoeken uit. Over het contact met ons klantcontactcentrum, onze monteurs óf over de ervaring op Mijn PWN. Deze input gebruiken we natuurlijk om onze diensten te verbeteren en onze medewerkers te coachen.
Dit onderzoeken we samen met Totta Research B.V. Wij en Totta gaan natuurlijk zorgvuldig om met privacygevoelige gegevens en houden ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

