PWN
  • Drinkwater
  • Natuur
  • Service & Contact
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
Zoeken
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
  • Veelgestelde vragen
  • Contactgegevens
  • Storingen en onderhoud
  • Hulpvideo's
  • Drinkwater
    • Heerlijk kraanwater
    • Kwaliteit & Innovatie
    • Projecten
    • Besparingstips
  • Natuur
    • Natuurgebieden
    • Activiteiten
    • Bezoekerscentra
    • Duinkaart
    • Routes
    • Vrijwilligers
    • Toegangsregels
  • Service & Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Contactgegevens
    • Storingen en onderhoud
    • Hulpvideo's
  • Zakelijk
    • Producten
    • PWN Watertap
    • Veelgestelde vragen
  • Over PWN
    • Waar staan we voor
    • Nieuws
    • Educatie
    • Werken bij PWN
    • Rapporten en verslagen

Meest gezocht

  • Watermeterstand doorgeven
  • Woning aan- of afmelden
  • Facturen bekijken
  • Meer over hardheid van ons drinkwater
  • Bekijk hier alle veelgestelde vragen

Heeft u een vraag?

Mijn PWN

Zelf direct geregeld
Beste keuze!

Telefoon

0 minuten

Chat

Gemiddeld 1 minuut

Contactformulier

Binnen 2 tot 5 werkdagen

Facebook

Binnen 1 werkdag

Mijn PWN

Regel gemakkelijk zelf uw PWN-zaken online via Mijn PWN op het tijdstip dat u uitkomt. U kunt hier onder andere uw verhuizing doorgeven, facturen inzien en betalen en uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Direct naar Mijn PWN >>

Maak een Mijn PWN-account aan >>

We helpen u graag via de telefoon

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.

Consument

Als consument kunt u bellen naar 0900 405 07 00
(geen extra kosten)
 
Buitenland
Bel vanuit het buitenland naar
+31 (0)23 - 541 39 05
(normale belkosten)

Zakelijk

Zakelijke klanten kunnen bellen naar 0900 406 07 00
(geen extra kosten).
 
Buitenland
Bel vanuit het buitenland naar
+31 (0)23 - 541 39 05
(normale belkosten)

Storingen

Bij een spoedeisende melding of storing kunt u bellen naar
0800 023 23 55
(gratis 24/7)

Chat met ons

U kunt met ons chatten van 08:00 tot 17:00 uur. De inhoud van de chat kan worden gebruikt voor trainingsdoeleinden.

Start chat!
Chat is geaccepteerd!
Op dit moment is er geen medewerker beschikbaar. Een moment geduld alstublieft! Wist u dat u op Mijn PWN veel zaken zelf kunt regelen?
Het contactformulier is op dit moment niet beschikbaar. Dit formulier is beschikbaar in het weekend en op werkdagen na 17.00 uur 's middags tot 08.00 uur de volgende dag. Wist u dat u uw zaken makkelijk zelf regelt via Mijn PWN? Wij staan u ook graag te woord aan de telefoon of via een chat met één van onze medewerkers. Wilt u uw afspraak voor een meterverwisseling verzetten? Dan vragen wij u om het formulier om een afspraak te wijzigen voor een meterverwisseling te gebruiken. Bent u een bewindvoerder? Dan vragen wij u om het contactformulier voor bewindvoerders te gebruiken. Bent u een zakelijke klant en wilt u specificaties doorgeven voor uw betalingen? Dan kunt u dit hier doen.

Contactformulier

Bent u een consument of zakelijke klant?
Dit vragen wij om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Indien u bewindvoerder bent dan vragen wij u om het contactformulier voor bewindvoerders te gebruiken.

Waarover wilt u contact opnemen?
Wat is het onderwerp?

Staat uw onderwerp hier niet tussen? Wij willen u erop attenderen dat u veel PWN-zaken online kunt regelen via Mijn PWN. Een account aanmaken kost slechts 2 minuten.

Of start direct een gesprek met onze medewerkers via de chat. De chat is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw watermeterstand?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw watermeterstand?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:


Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN.

Ik wil graag een woning afmelden
Ga naar www.pwn.nl/afmelden

Ik wil graag een woning aanmelden
Ga naar www.pwn.nl/aanmelden


Lukt het niet om uw verhuizing te regelen via Mijn PWN, bel dan met onze klantenservice op 0900 40 50 700 (geen extra belkosten).

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Vul dan onderstaande gegevens in

Al uw facturen staan op www.pwn.nl/facturenbetalen.

Heeft u meer informatie nodig over uw factuur?
Raadpleeg de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:


Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

*Inhoudelijke informatie over facturen kunnen wij alleen doorgeven aan de contracthouder bij PWN. Hiervoor dient u alle velden in te vullen.

Op www.pwn.nl/facturenbetalen kunt u gemakkelijk en snel uw facturen betalen of uw betaalgegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw termijnbedrag zelf wijzigen en bepalen op welke datum in de maand uw termijnbedrag wordt afgeschreven.

Heeft u meer informatie nodig over betalen en betaalopties?
Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Op www.pwn.nl/facturenbetalen kunt u gemakkelijk en snel uw facturen betalen of uw betaalgegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw termijnbedrag zelf wijzigen en bepalen op welke datum in de maand het termijnbedrag wordt afgeschreven.

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Heeft u hulp nodig bij het inloggen, registreren of aanmaken van een Mijn PWN-account?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Heeft u hulp nodig bij het inloggen, registreren of aanmaken van een Mijn PWN-account?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Bekijk hier de antwoorden op vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

Vermoedt u een drinkwater storing?
Bekijk dan de hulpvideo hieronder.


Op www.pwn.nl/storingen vindt u alle actuele storingen die bij ons bekend zijn.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?
Ga dan verder met dit formulier.

PWN verwerkt een naamswijziging als een nieuw contract. Dit kan alleen geregeld worden door de eigenaar van het bedrijf, met een officieel uittreksel uit het Handelsregister.

Vul onderstaande gegevens in.

U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN. Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 60 700 (geen extra belkosten).

Ik wil graag een bedrijfspand afmelden
Ga naar www.pwn.nl/afmelden

Ik wil graag een bedrijfspand aanmelden
Ga naar www.pwn.nl/aanmelden

 

U kunt uw verhuizing doorgeven vanaf 8 weken voor de sleuteloverdracht.

Heeft u hulp nodig bij het doorgeven van uw verhuizing?
Raadpleeg dan de vijf meestgestelde vragen over dit onderwerp. Of bekijk de hulpvideo hieronder:

 

Voor het verwerken van uw verhuizing hebben we veel gegevens van u nodig. Daarom kunt u dit het makkelijkste en veiligste doen via Mijn PWN. Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 60 700 (geen extra belkosten).

Ik wil graag een bedrijfspand afmelden
Ga naar www.pwn.nl/afmelden

Ik wil graag een bedrijfspand aanmelden
Ga naar www.pwn.nl/aanmelden

Bekijk hier de antwoorden op de top 5 vragen

Heeft u het antwoord niet gevonden?
Ga dan verder met dit formulier

Wilt u meer informatie over onze tappunten? Kijk dan hier.

Voor het wijzigen van een afspraak voor het verwisselen van uw meter gaat u naar pwn.nl/meterwisseling.

Als het contract op de naam van uw ex partner staat of u wilt een aanpassing in uw achternaam, dan maken we voor u een nieuw contract aan in verband met privacy. Dit kunt u ook gemakkelijk en snel zelf regelen via www.pwn.nl/aanmelden.Als dit niet lukt, dan raden wij u aan te bellen met onze klantenservice 0900 40 50 700 (geen extra belkosten).

Dan hoeft u niets te doen.

Als uw gezinssituatie verandert, kunt u uw termijnbedrag verlagen of verhogen via Mijn PWN. Wij adviseren ongeveer €10 per persoon per maand aan te houden (op basis van een ‘normaal’ huishouden zonder zwembad/ sauna o.i.d.)

PWN verwerkt een naamswijziging als een nieuw contract. Dit kan alleen geregeld worden door een partner of een erfgenaam van de overledene, met het bewijs van overlijden. Wilt u hieronder de gegevens invoeren van de persoon die op het adres blijft wonen?

Dan hoeft u niets te doen. We wensen u veel sterkte met het verlies.

Wij adviseren om het termijnbedrag te verlagen. Ons advies is hiervoor €10 per persoon per maand hiervoor aan te houden.

Uw gegevens
Bedrijfsgegevens
Bewonergegevens
Gegevens contactpersoon
Gegevens curator
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
Uw vaste telefoonnummer moet in één van de volgende formaten ingevoerd worden: 0123456789 of 0031123456789.
Postadres
Straat en plaatsnaam worden automatisch ingevuld.
Betreft leveringsadres
Uw leveringsadres
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
De datum van faillissement is maximaal 1 jaar terug.
Vul alleen de zwart/witte cijfers in
Selecteer een datum met behulp van een datumkiezer
Straat en plaatsnaam worden automatisch ingevuld.

Voeg een foto van uw watermeter toe

Bewijs van faillissement toevoegen.

Upload hier het KvK uittreksel. Bij geen KVK nummer, graag telefonisch contact opnemen met 0900 40 60 700

Graag de overlijdensakte bijvoegen


Afbeeldingen moeten kleiner zijn dan 20 MB, alle overige bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods.

 

PWN stuurt u automatisch een bevestiging van het ingevulde contactformulier. In dit kader vragen wij u geen gevoelige (persoons)informatie in het contactformulier op te nemen.

Facebook

Ons webcareteam is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.

PWN Facebook-pagina

Like onze pagina op Facebook (www.facebook.com/PWNwaternatuur) en blijf op de hoogte van leuke activiteiten in de natuur en interessante drinkwaterweetjes!

Op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar. Voor het doorgeven van uw watermeterstand of verhuizing, bekijken van facturen en betalingen of het wijzigen van uw gegevens kunt u terecht op Mijn PWN. Onze live chat is bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur  tot 17.00 uur. 

Ervaart u een storing aan de levering van uw drinkwater? Alleen in die gevallen kunt u telefonisch contact opnemen met PWN via ons storingsnummer 0800 023 23 55.

Heeft u vragen over het verhogen van uw drinkwatertarief?
Dit kunt u in veel gevallen zelf aanpassen op pwn.nl/termijnbedrag. Ons advies is uw termijnbedrag te verhogen met 25%. Voor een gemiddeld huishouden met een verbruik van 100 m3 betekent dit een verhoging van € 5 per maand. Meer informatie kunt u vinden op pwn.nl/tarieven.

Ons kantoor

Postadres
Postbus 2113, 1990 AC Velserbroek

Bezoekadres
Rijksweg 501, 1991 AS Velserbroek

BTW nummer
NL00.942.4945.B.01

KVK
34072007

Onze locaties

Raadpleeg onze interactieve kaart en vind PWN-locaties, duiningangen, duinkaartautomaten en verkooppunten, startplaatsen voor excursies en onze openbare watertappunten. Klik op het blauwe kruis voor een vergroting en filter gemakkelijk door in het register (links van de kaart) de filters te gebruiken.

Of raadpleeg de routebeschrijvingen
  • Kolom 1
    • Heerlijk kraanwater
    • Projecten
    • Besparingstips
    • Werken bij PWN
  • Kolom 2
    • Natuurgebieden
    • Activiteiten
    • Bezoekerscentra
    • Duinkaart kopen
  • Kolom 3
    • Nieuws
    • Storingen en onderhoud
    • Watermeterstand doorgeven
    • Woning aan- of afmelden
  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Volg ons op Instagram
  • Like ons op Facebook
  • Connect via LinkedIn
PWN
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacystatement
  • Tarieven
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Puur water en natuur