PWN
  • Drinkwater
  • Natuur
  • Service & Contact
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
Zoeken
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN

Meest gezocht

  • Watermeterstand doorgeven
  • Woning aan- of afmelden
  • Facturen bekijken
  • Meer over hardheid van ons drinkwater
  • Bekijk hier alle veelgestelde vragen
druppels_ej_woudsma.jpg

Strategie

Een strategie voor zoveel mogelijk tevreden klanten

undefined

Bij PWN vinden we tevreden klanten heel belangrijk. Daarom zijn we continu bezig met het verbeteren van onze service. Zodat u nog sneller en beter door ons geholpen wordt.

We begrijpen bijvoorbeeld dat het vervelend voor u is als dingen onduidelijk zijn. Omdat u dan weer moet gaan bellen of mailen. Daarom maken we onze communicatie zo helder en efficiënt mogelijk. Dat betekent: geen ingewikkelde brieven of e-mails en een website waarop u gemakkelijk vindt wat u zoekt.

En, als u toch wel contact moet opnemen: goed vindbare contactgegevens en deskundige medewerkers die u snel helpen en direct begrijpen wat u nodig heeft.

Natuurlijk kunt u bij PWN ook veel zaken gewoon zelf regelen, via Mijn PWN. Want waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk en snel kan? U kunt nu al digitaal uw watermeterstand of een wijziging in uw gegevens doorgeven. In de toekomst gaan we die mogelijkheden nog meer uitbreiden, omdat we weten dat u het prettig vindt om zaken met PWN te regelen op het tijdstip dat u uitkomt.

U ziet, er is al hard gewerkt om een echte verbeterslag te maken. Maar we zijn er echt nog niet. Er is nog heel veel meer mogelijk. Daarom hebben we voor de komende tijd een plan gemaakt waarin we stap voor stap elk aspect van onze dienstverlening gaan aanpakken. Dit noemen we onze “PWN klantcontactstrategie”.

Denk met ons mee

Om onze service te blijven verbeteren, luisteren we het liefst naar u. Want wie weet er beter wat onze klanten nodig hebben dan onze klanten zelf? Wij stellen het erg op prijs als u met ons meedenkt. Laat ons dus weten waar u tevreden over bent, en wat er volgens u beter of anders kan.

U kunt het ons vertellen tegelijk wanneer u ons belt, mailt of schrijft. Wij zijn daar blij mee en nemen uw opmerkingen graag ter harte. Maar u hoeft natuurlijk niet te wachten met het geven van feedback tot u zelf vragen heeft. U kunt het ons ook direct laten weten via het contactformulier, of liever nog door u op te geven voor ons klantenpanel. Samen komen we verder!