PWN
  • Drinkwater
  • Natuur
  • Service & Contact
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN
Zoeken
  • Zakelijk
  • Over PWN
Mijn PWN

Meest gezocht

  • Watermeterstand doorgeven
  • Woning aan- of afmelden
  • Facturen bekijken
  • Meer over hardheid van ons drinkwater
  • Bekijk hier alle veelgestelde vragen
membranen_eric_los_afgekocht.jpg

Voor onze leveranciers

Home / Voor onze leveranciers
undefined

Inkoopvoorwaarden

PWN hanteert inkoopvoorwaarden voor haar leveringen en diensten. De voorwaarden zijn ook in het Engels beschikbaar.

Bekijk de inkoopvoorwaarden

Algemene huis- en veiligheidsregels

Op alle drinkwaterlocaties van PWN gelden er algemene huis- en veiligheidregels. Lees ze hieronder. Klik op het midden voor een vergroting.

Klachtenregeling bij aanbesteden

Het kan voorkomen dat tussen PWN en ondernemers ontevredenheid ontstaat over hoe de partijen handelen in de aanbestedingsprocedure. Dit kan leiden tot een klacht. Goede communicatie tussen partijen in een aanbestedingsprocedure is daarom essentieel om tot een goed resultaat te komen. Wanneer de partijen van mening verschillen vinden wij het belangrijk om snel en laagdrempelig tot een oplossing te komen. Een gestandaardiseerde klachtenregeling kan daarbij helpen.

Lees hier de klachtenregeling

Gedragscode

In de gedragscode hebben we de uitgangspunten vastgelegd voor het gedrag van iedereen die bij of voor ons bedrijf werkt. De gedragscode voor leveranciers heeft PWN opgesteld als onderdeel van haar beleid Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). MVO betekent voor PWN dat wij o.m. constant rekening houden met de effecten van onze activiteiten op het milieu, en daarnaast oog hebben voor onze invloed op menselijke aspecten binnen en buiten ons bedrijf. Concreet minimaliseren wij de impact van onze bedrijfsactiviteiten op het milieu, en leveren wij een zo groot mogelijke bijdrage op sociaal gebied. Dit doen wij vanuit de visie dat wij als bedrijf een verantwoordelijkheid hebben voor de toekomstige samenleving.

Lees hier de gedragscode