pwn_jaarverslag_beeld_cover_1.jpg

In dit jaarverslag leest u over de ontwikkelingen bij PWN in 2019, over onze uitdagingen en over onze strategische keuzes. Via acht thema’s geven we inzicht in onze activiteiten, dilemma’s en resultaten. Ook laten we zien welke risico’s we onderkennen en welke impact we per thema bereiken op de drie aspecten van duurzaamheid: milieu, mens en economie.

Onze plannen voor de komende jaren houden rekening met grote strategische ontwikkelingen, zoals klimaatverandering en energietransitie, de sterk groeiende vraag naar water in Noord-Holland en de digitale transitie binnen onze organisatie.

Met inventieve mensen maken we onze werkprocessen en onze systemen veerkrachtig om mee te bewegen met een veranderende omgeving. Zo zorgen we voor het  fundament van een toekomstbestendig PWN. Een bedrijf, dat ook de komende honderd jaar garant staat voor betrouwbaar drinkwater en veerkrachtige natuur in Noord-Holland.

Lees het jaarverslag