Overzicht

Hoe pas ik onze bedrijfsnaam aan?

Juridisch gezien is het niet mogelijk een leveringscontract op een andere naam te zetten. Wel kunnen we een nieuw contract afsluiten op de nieuwe bedrijfsnaam en het oude contract sluiten. U ontvangt dan een nieuw relatienummer voor de nieuwe bedrijfsnaam. Hiervoor kunt u met ons contact opnemen en de volgende gegevens aan ons doorgeven:

  • Wat is de nieuwe naam van het bedrijf?
  • Per wanneer is de nieuwe bedrijfsnaam van kracht? Wilt u op deze datum de watermeterstand opnemen en aan ons doorgeven?
  • Wat is het serienummer van de watermeter?
  • Wat voor soort bedrijf is het?
  • Wat is uw KvK-nummer?
  • Kunt u een inschatting maken van uw jaarverbruik?
  • Hoeveel personen werken in het bedrijf?
  • Wat is uw bankrekeningnummer?
  • Hoe wilt u betalen (per overboeking of automatische incasso)? Wanneer u kiest voor een automatische incasso, dan kunt u bij PWN zelf het betaalmoment in de maand kiezen (1e, 8e,16e, 23e). Wilt u uw voorkeur aan ons doorgeven?
  • Op welk telefoonnummer bent u bereikbaar?
  • Wat is het uw correspondentieadres?
  • Wat is het e-mailadres van het bedrijf?

    U kunt ook bellen naar tel. 0900 406 07 00 (geen extra kosten). Belt u vanuit het buitenland? Dan is het telefoonnummer 0031 (0)23 - 541 39 05 (normale belkosten)

Direct regelen